vrijdag 29 november 2013

Propedeuse is binnen!

Mijn propedeuse (Maatschappelijk Werk en Dienstverlening) is binnen!
Eigenlijk al een tijdje, maar ik had het papiertje nog niet en dat is van de 
week binnengekomen. Dus nu officieel!!

Ik ben blij dat ik het in één keer heb gehaald, geen herkansingen en met mooie cijfers. Eigenlijk ben ik gewoon trots op mijzelf! Maar ik had dit niet gekund met steun van Marcello, de kids en mijn moeder (die Robine voor mij uit school haalt.) Dus jullie ook bedankt!

Op de foto kreeg ik tijdens de vakantie te horen dat ik een goed cijfer had gehaald voor de laatste opdracht die belangrijk was en wist ik al dat ik mijn propedeuse had gehaald.

Ik ben nu hard aan het ploeteren voor het tweede jaar en dat kan ook niet zonder de steun van mijn gezin, familie en vrienden. Jullie zijn toppers.

Nu gauw weer verder!

Een fijn weekend allemaal,

Inge


1 opmerking:

  1. Beetje laat, maar ... gefeliciteerd! Overigens is mijn vorige reactie niet geplaatst. Groeten aan Marcello.

    BeantwoordenVerwijderen